Власний досвід та досвід колег-експертів з медіа підтверджує. Не менш важливою крім «гарячої» лінії фронту є лінія інформаційного фронту. За межею активних бойових дій, у глибокому тилу, яким і є Олександрія, важливо зосередитись всім на трьох позиціях:
- безпека життя – додаток “Тривога”, і не варто вичитувати щохвилини повідомлення у соцмережах;
- сповільнення ритму споживання інформації – багато фейків, багато пропаганди, багато інформації яка може викликати сильні емоції;
- створення власного інформаційного поля часів воєнного стану – загальну картину знає лише Верховний Головнокомандувач і Генштаб..
А ще не варто сподіватись на «перегартування» громадян Росії. Там все «ок» із пропагандою. І дуже сильно це впливає на все суспільство. Страх і репресії спотворили практично всю Росію від Кремля до найменшого уральського села.
Тому краще віддавати сили на реальний простір впливу.
Тобто зосередити зусилля на вплив громадян країн Європейського Союзу та США і решти вільного світу. Не витрачайте емоційну зброю на тих, хто вірить у Путіна як в «богоподібне» явище. Це – дарма згаяний час.
Куди варто докладати зусиль і де потрібно працювати, ми підкажемо.
Більше — у відео від керівника ІА “Новий громадянин”.