
Незавершений ремонт Центру нефрології та діалізу в Олександрії, розслідують правоохоронці. В адміністрації центральної міської лікарні В Олександрії вилучено документи щодо проведення ремонтних робіт. Багатомільйонний проект, який мав рятувати життя людям виявився імовірно, аферою із використанням бюджетних грошей у великих розмірах.
Експерти ІА «Новий громадянин» спробували дослідити історію проекту створення Центру нефрології та діалізу в місті Олександрії Кіровоградської області з самого початку. Дослідження теми змусило долучити і журналістів-розслідувачів та експертів з економічних питань. Історія перетворилась із звичної української історії про неефективне використання бюджетних коштів у резонансну кримінальну справу із фірмами-метеликами та судовими рішеннями про вилучення документів та імовірність корупційних зв’язків.
Актуальність будівництва Центру
Якою є актуальність питання створення такого Центру в Олександрії? Урядовий документ про реалізацію проекту зазначає, що збільшення жителів міста із хворобами нирок, цей Центр потрібен місту і він врятував би життя пацієнтів лікарень.
«Згідно з даними реєстру станом на 01.01.2017 року в місті налічується 1450 хворих з хворобами сечостатевої системи. В тому числі: хворих на ниркову недостатність – 333, на хронічний пієлонефрит – 708. В м. Олександрії хворих з хронічною нирковою недостатністю III ступеню важкості, що є групою ризику розвинення в подальшому хронічної ниркової недостатності, які найбільш вірогідніше будуть потребувати процедури гемодіалізу – 42 особи. Станом на 01.01.2015 року 25 хворих, мешканців нашого міста, отримують замісну ниркову терапію, так як мають ниркову недостатність термінального ступеню у відділенні гемодіалізу, із них: 3 чоловіки у відділенні обласної лікарні та 9 чоловік в інших містах».
Як починалась історія?
Березень 2017: ідея мера та інвестиційний проект на медичній периферії
Ідею створення гемодіалізного центру в Олександрії мерія приписує Олександрійському міському голові Степану Цапюку. Про це повідомляє офіційний сайт міськради у тексті за 22 березня 2017 року.
«22 березня Степан Кирилович зустрівся з кандидатом медичних наук, директором ТОВ «Фрезеніус Медикал Кер Україна» В. Подворним та директором ТОВ «Ренарт» Я. Шатковським.
У ході зустрічі обговорювались шляхи можливої співпраці та місця розташування відділення гемодіалізу. За попередньою домовленістю, інвестор бере на себе ремонт відділення, навчання медичного персоналу та встановлення сучасного оснащення для 10 діалізних місць.
Міська влада утримуватиме персонал, сплачуватиме за комунальні послуги, фінансування витратних матеріалів здійснюватиметься за рахунок державного, обласного та міського бюджетів.
За попередніми розрахунками фахівців зазначеної компанії, капітальний ремонт відділення, яке передбачалося, як місце для створення гемодіалізного центру, становить близько 40 млн. грн.», – повідомляє офіційний сайт мерії. У цьому ж прес-релізі зазначалось, що мова йде про розміщення центру в лікарні № 3 на мікрорайоні «Перемозький».
Травень 2017: інша лікарня, інший інвестор
В травні 2017 року з’являється інформація про те, що плани мерії змінились – інвестором має стати «київська фірма, партнером якої є один із світових лідерів у відповідній галузі – німецький концерн Б.Браун». Імовірно, мова йде про відому німецьку компанію по виготовленню медичних засобів B. Braun Melsungen AG, яка спеціалізується на виробництві продукції для анестезії, ентерального та перентерального харчування, інфузійної терапії, гігієни та санітарії.

В новому повідомленні мерії мова йде вже не про можливість облаштувати центр в лікарні № 3 на периферії міста, а про центральну міську лікарню в центрі міста Олександрії, а саме про реконструкцію колишнього урологічного відділення міської лікарні № 1.

«Інвестор готовий взяти на себе ремонт частини приміщення, необхідної для відкриття центру, встановлення обладнання, а також навчання медичного персоналу за власні кошти», – повідомляє мерія.
«Подальша співпраця з інвестором продовжиться після травневих свят», – говорить сайт мерії, який розмістив цю інформацію на початку травня 2017 року. Вести перемовини продовжує Олександрійський міський голова та головний лікар.
Червень-жовтень 2017: бюджетні гроші і Меморандум
Депутати Олександрійської міської ради 23 червня 2017 року скоригували бюджет і вперше виділили кошти на створення центру гемодіалізу. На сесії було проголосувано про виділення 2,4 мільйонів гривень.

18 жовтня 2017 року був укладений тристоронній Меморандум про безоплатну передачу медичного гемодіалізного обладнання для міста Олександрії. У прес-релізі за 18 жовтня зазначено: «На сьогодні розпочалися підготовчі роботи до ремонту приміщення колишнього урологічного відділення, на базі якого функціонуватиме гемодіалізний центр. Для цього держава виділила 3 млн. грн. за програмою соціально-економічного розвитку».
Грудень 2017: помилка у проекті, центр розміщують у ЦРЛ
У грудні рішення про розміщення гемодіалізного центру кардинально змінюється. Мерія повідомляє про помилку проектантів.
«Враховуючи помилку проектного інституту щодо реконструкції приміщення колишнього урологічного відділення МЛ № 1 під гемодіалізний центр, що спричинило значне подорожчання його переобладнання, голова Кіровоградської ОДА С. Кузьменко запропонував розглянути варіант розміщення гемодіалізного центру в Олександрійській районній лікарні», – пише мерія 12 грудня 2017 року.
Так і відбувається за півроку, а саме 4 червня 2018 року. У цей день у хірургічному корпусі Олександрійської центральної районної лікарні відбувається офіційне відкриття гемодіалізного центру, що діє і нині.

Однак мерія впевнено продовжує проекті намагається через бюджетні гроші реконструювати приміщення і все ж виконати реалізувати свою ідею на практиці.
Відкриті торги на договір підряду: мільйони на Центр
9 липня 2018 року міська лікарня № 1 оголошує відкриті торги на проведення ремонту центру нефрології та діалізу в Олександрії. Орієнтовна вартість робіт – 9 млн. 157 тисяч гривень.
Переможець відкритих торгів
25 липня визначається переможець – ТОВ «Сігма-констракшн». Їх пропозиція складає 9 139 905,20 грн.
Відповідно до договору, замовник має перерахувати підряднику 30% вартості річного обсягу робіт. Проавансовані роботи мають бути виконані підрядником та прийняті замовником шляхом підписання сторонами акту прийняття виконаних підрядних робіт.


Загальний термін виконання робіт – до кінця 2018 року.

Потім було визначено додатковий обсяг робіт, таким чином ремонт подорожчав ще на майже мільйон гривень.
Бюджет розрахувався до кінця 2018 року
Перевірка інформації про виконання зобов’язань показала, що міська лікарня перерахувала фірмі «Сігма-констракшн» одинадцять грошових виплат п’ятьма траншами з серпня по грудень 2018 року.
Дата перерахування коштів | Суми, виплачені лікарнею |
Грудневий транш | |
27 грудня | 1464162,48 |
27 грудня | 43924,87 |
Листопадовий транш | |
11 листопада | 53107,46 |
11 листопада | 1770248,82 |
Жовтнева проплата | |
9 жовтня | 2455889,44 |
9 жовтня | 73676,68 |
Вересневий транш | |
10 вересня | 45517,32 |
10 вересня | 1517244,01 |
Авансова плата | |
14 серпня | 2662108,31 |
14 серпня | 79863,25 |
Загальна сума перерахованих коштів з міської лікарні склала 10165742,64 гривень.

Нагадаємо, керівником міської лікарні є депутат Олександрійської міської ради Віктор Приходько. Він вже виступає офіційним представником замовника цих ремонтних робіт.
Лікарня почала судову тяганину із компанією-підрядником
Як з’ясувалось, у стосунках між замовником і виконавцем робіт не все гаразд. І міська лікарня подала позов до суду щодо виконання зобов’язань виконавцем по договорам підряду. Цей судовий спір комунальна лікарня виграла лише частково, але апеляцію на рішення суду, який не в повному обсязі задовольнив вимоги, не подала.
Як зазначено у реєстрі судових рішень, судове рішення Господарського суду Кіровоградської області вступило в законну силу. Суд вирішив, що вимога замовника щодо виконання зобов’язань по договору підряду виконавцем у повному обсязі не може бути задоволена. А от з вимогою про те, що ТОВ «Сігма-констракшн» має «підписати акт готовності об`єкта «Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МК ЛПЗ – Міська лікарня № 1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області» до експлуатації та передати Комунальному підприємству всю визначену правовими документами документацію, в своєму рішенні суд погодився.

У тексті судового рішення перелічено список із 77 документів: паспортів, актів, виконавчих схем, накладних, сертифікатів та журналів, які має передати лікарні підрядна організація.
Якщо узагальнити цю інформацію, то виявиться, що фактично жодних документів, які достатні для введення в експлуатацію приміщення відремонтованого Центру не існує, або вони не передані компанією за невідомих обставин.
Чому так відбулось? Якщо уважно вивчити згаданий перелік документів, то ми там побачимо купу документів, що стосується саме визначення якості будівництва, використаних матеріалів, ведення первинної облікової документації. Навіщо приховувати ці документи і не ввести приміщення в експлуатацію?
Як прокоментували ІА «Новий громадянин» експерти з будівельної справи, це може бути спробою приховати невідповідність виконуваних робіт проектній документації, а також спробою уникнути відповідальності за використання не сертифікованих будівельних матеріалів та невиконання інших формальних, встановлених законом вимог до будівництва та договору підряду з ремонту приміщення.
Підрядник змінив назву, засновників і керівників після того як отримав гроші
У історії із підрядом на ремонт центру нефрології важливо те, що фірма-підрядник змінила назву, засновника і керівника за один день без якихось серйозних змін у напрямку діяльності. Це відбулось після того, як гроші опинились на приватному рахунку компанії.


8 жовтня 2019 року фірма-підрядник, відповідно до інформації аналітичної системи youcontrol, змінює свою назву, керівника та адресу. Все це відбувається 8 жовтня:
- Назва: була – ТОВ «Сігма-констракшн», стала – ТОВ «Ліг-статус»;
- Керівник: був – Андрій Анісімов, стала – Валерія Наривська;
- Адреса: була – м. Дніпро, стала – м. Київ.
Зазначимо, що договори підряду на мільйонні суми підписував Андрій Анісімов, тобто той керівник та засновник, який з жовтня 2019 формально не має жодного відношення до фірми-підрядника.
Із жовтня, засновником і керівником фірми стала Валерія Наривська.

За весь час існування, фірма із зміненою назвою, отримала з бюджету 15,9 мільйонів гривень.

Найбільший виграний тендер – олександрійський. Крім олександрійського, була ще одна закупівля – будівництво лікарської амбулаторії в с. Обознівка Кропивницького району на суму більше 5 мільйонів гривень. Ми поцікавились і цією роботою фірми. І виявилось, що і вона опинилась під пильним оком правоохоронців – порушено кримінальне провадження і теж мова про мільйони бюджетних коштів.
Мерія двічі змінює терміни закінчення ремонту і звітує про «виконання»
Наприкінці вересня 2018 року мерія знову згадала про гемодіалізний центр. В офіційному повідомленні вказано, що «зараз завершуються роботи по зведенню стін, триває улаштування перекриття будівлі. Виконання робіт проводиться згідно з календарним графіком та планується завершити в кінці листопада 2018 року».

У грудні того ж року про Центр знову згадали, але не за фактом закінчення робіт, як обіцялось, а про необхідність виділення додаткових 351,6 тисяч гривень для ремонту.
За декілька місяців, а саме на початку 2019 року Центр так і залишався невідремонтованим. Мерія вже нічого не говорить про терміни завершення ремонту, що давно спливли за договором підряду, і лише повідомляє, що «триває реконструкція будівлі колишнього відділення урології Міської лікарні № 1 під Центр нефрології та діалізу».

Нещодавно, звітуючи про використання коштів державного бюджету мерія, на її думку, поставила крапку у питанні реконструкції приміщення гемодіалізу та відкриття Центру. На офіційному сайті у рубриці про «використання коштів державного бюджету», зазначено, що станом на 24 грудня 2019 року цей проект виконано. Мерія звітує і про чималу витрачену на ремонт суму – 11 млн. 522 тисячі грн. З них, 10,9 млн. грн. – субвенції з державного бюджету, решта – 555,87 тисяч грн. – з місцевого бюджету.

Цікаво, що у картці урядового проекту «Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МК ЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у Олександрії Кіровоградської області» мова йде про зовсім інші розрахунки і витрати на створення Центру, ніж зазначені у документації на договір підряду. Наприклад на виконання першої частини проекту (будівельно-монтажні роботи) необхідно залучення коштів бюджету у розмірі 512,6 тисяч гривень з місцевого бюджету та 4,6 млн гривень з державного.
Для реалізації другої частини проекту (закупівля меблів та інвентарю) необхідно залучення коштів держбюджету у розмірі 27 млн. 570,9 тис. грн та коштів міського бюджету у розмірі 3 млн. 63,4 тис. грн.
Крайній термін виконання проекту – липень 2018 року.
Кримінальна справа по Обознівці
Ми згадували вже про те, що з роботою фірми-підрядника не все гаразд не тільки в Олександрії. Як свідчать данні аналітичної системи youcontrol, фірма-підрядник нині є фігурантом двох кримінальних проваджень. Про це зазначено у судовій ухвалі, яка надає слідчим доступ до інформації про компанію.
Зокрема, слідчий відділ Кропивницького ВП ГУНП в Кіровоградській області проводить досудове розслідування по кримінальному провадженню за фактом привласнення коштів державного бюджету службовими особами ТОВ «Ліг-Статус», під час виконання робіт по будівництву сільської лікарської амбулаторії в селі Обознівка.
Слідчі запросили у суду доступ до реєстраційної справи підприємства.
Короткі висновки
Судові рішення говорять, що фірма, після того, як отримала більше 10 мільйонів грошей із міської комунальної лікарні, змінила ключові параметри – назву, керівника та засновника. Рішення суду говорить, що фірма не виконала договір підряду.
Відповідно до договору, ці роботи мали б бути виконані ще у 2018 році. Проте міська лікарня із підрядником розрахувалась, а от підрядник не передав документи для вводу центру в експлуатацію. Скоріш за все, що і досі роботи так і не виконано у тому обсязі, який було заплановано.
Цікаво і те, що лікарня подала до суду лише наприкінці 2019 року і не дивлячись на те, що позовні вимоги у повному обсязі не задоволені, чомусь не подала апеляцію.
Існує і невідповідність між заявами мерії та реальним станом справ: центр фактично не працює, але гроші з бюджету на це витрачені і розмір витрат сягає більше 11,5 мільйонів грн., а можливо і більших сум.
Судове рішення: повний текст
Господарський суд Кіровоградської області
Рішення
Іменем України
21 лютого 2020 року
Справа № 912/3282/19
Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Тимошевської В.В. за участі секретаря судового засідання Солдатової К.І. розглянув у відкритому судовому засіданні справу №912/3282/19
за позовом: Комунального підприємства “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради, 28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Ярмакова, 15
до: Товариства з обмеженою відповідальністю “Ліг-Статус”, 01133, м. Київ. вул. Новогоспітальна, 5
про зобов`язання вчинити певні дії
Представники сторін:
від позивача – Гулий А.В., посвідчення адвоката №21/1295 від 12.12.17, ордер №1002003 від 19.12.19 ;
від відповідача – участі не брали.
В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Комунальне підприємство “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради (далі – КП “Центральна міська лікарня м. Олександрії”, позивач) звернулось до господарського суду з позовною заявою з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю “Ліг-Статус” (далі – ТОВ “Ліг-Статус”, відповідач), згідно яких просить зобов`язати ТОВ “Ліг-Статус” виконати зобов`язання по договорам підряду № 223 від 10.08.2018 та № 366 від 21.12.2018, з урахуванням змін і доповнень, внесених до них додатковими угодами № 1 від 20.12.2018 та № 1 від 27.12.2018, а саме: здати Замовнику об`єкт “Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МК ЛПЗ – Міська лікарня № 1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” в експлуатацію в місячний термін з дати набрання законної сили рішенням суду у даній справі, з покладенням на відповідача витрат по сплаті судового збору.
В обґрунтування позовних вимог зазначено про невиконання відповідачем зобов`язань за договорами підряду № 223 від 10.08.2018 та № 366 від 21.12.2018, а саме не здано в експлуатацію закінчене будівництво об`єкта “Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МК ЛПЗ – міська лікарня № 1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” та не передано всю визначену правовими документами виконавчу документацію.
Ухвалою господарського суду від 25.11.2019 поданий позов прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі № 912/3282/19. Згідно ухвали розгляд справи здійснюється в порядку загального позовного провадження; у справі призначено підготовче засідання на 19.12.2019; сторонам встановлено строк для подання заяв по суті справи; від позивача витребувано додаткові письмові пояснення щодо виконання позивачем зобов`язань за договорами підряду.
19.12.2019 судом розпочато підготовче засідання, в якому постановлено ухвалу про продовження строку підготовчого провадження у справі на 30 днів, підготовче засіданні відкладено на 21.01.2020, позивачу запропоновано подати додаткові письмові пояснення з питання виконання умов договорів підряду обома сторонами.
15.01.2020 від КП “Центральна міська лікарня м. Олександрії” надійшла заява про уточнення позовних вимог від 14.01.2020 № 114, відповідно до якої позивач просить зобов`язати ТОВ “Ліг-Статус” виконати зобов`язання по договорам підряду № 223 від 10.08.2018 та № 366 від 21.12.2018, з урахуванням змін і доповнень, внесених до них додатковими угодами № 1 від 20.12.2018 та № 1 від 27.12.2018, а саме: підписати акт готовності об`єкта “Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МК ЛПЗ – Міська лікарня № 1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” до експлуатації та передати Замовнику (Позивачу) всієї визначеної правовими документами виробничої документації в місячний термін з дати набрання законної сили рішенням суду у даній справі.
21.01.2020 суд продовжив підготовче засідання, в якому оголошено перерву до 28.01.2020.
24.01.2020 від КП “Центральна міська лікарня м. Олександрії” надійшла заява про уточнення позовних вимог від 23.01.2020 № 187, відповідно до якої позивач просить зобов`язати ТОВ “Ліг-Статус” виконати зобов`язання по Договорам підряду № 223 від 10.08.2018 та № 366 від 21.12.2018, з урахуванням змін і доповнень, внесених до них додатковими угодами № 1 від 20.12.2018 та № 1 від 27.12.2018, а саме: підписати акт готовності об`єкта “Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МК ЛПЗ – Міська лікарня № 1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” до експлуатації та передати Замовнику (Позивачу) всієї визначеної правовими документами виробничої документації, саме: Загальний журнал робіт. Журнал зварювальних робіт. Сертифікати на всі матеріальні ресурси. Накладні на всі матеріали, вироби та інше. Акти на приховані роботи по нульовому циклу. Акти на приховані роботи по утепленню цоколя. Акти на приховані роботи по улаштуванню підлоги. Акти на приховані роботи по муруванню стін з цегли. Акти на приховані роботи по муруванню перегородок з цегли. Акти на приховані роботи по укладанню перемичок. Акти на приховані роботи по укладанню залізобетонних плит перекриття. Акти на приховані роботи по улаштуванню монолітних ділянок перекриття з армуванням. Акти на приховані роботи по улаштуванню пароізоляції та утепленню перекриття. Акти на приховані роботи вогнезахисту ходового настилу. Акти на приховані роботи покрівлі (в комплексі). Акти на улаштування прорізів (вікон і дверей). Акти на приховані роботи по улаштуванню підвісної стелі “Армастронг”. Акти на приховані роботи по улаштуванню обшивки укосів та стін гіпсокартоном на металевому каркасі. Акти на приховані роботи по улаштуванню оздоблення і утеплення фасадів. Акти на приховані роботи по улаштуванню вимощення з асфальтобетону. Акти на приховані роботи по улаштуванню пандуса та ґанку, козирка. Акти на приховані роботи по улаштуванню підпідлогових каналів. Акти на приховані роботи по улаштуванню системи блискавкозахисту. Акти на приховані роботи по улаштуванню в кам`яних стінах вентиляційних каналів. Акти на приховані роботи по улаштуванню системи зовнішнього водовідведення. Акти на приховані роботи по улаштуванню зовнішніх каналізаційних мереж. Акти на приховані роботи по улаштуванню зовнішніх тепломереж та теплокамери. Акти на приховані роботи по проведенню вогнезахисного обробляння дерев`яних конструкцій будівлі. Акти на приховані роботи по монтажу дизель-генератора стаціонарного масою до 2-х тонн. Виконавча схема прокладки кабеля до ДЕС. Виконавча схема вентиляційної системи. Виконавча схема обладнання будівлі автоматичними системами протипожежного захисту. Виконавча схема прокладки електро проводів мереж внутрішнього електропостачання. Виконавча схема прокладки теплопостачання калориферів. Виконавча схема прокладки металевих труб та установка кондиціонування. Виконавча схема установки сигналізації. Виконавча схема монтажа системи блискавко захисту. Акт на приховані роботи по улаштуванню внутрішніх електромереж. Акт на приховані роботи по улаштуванню внутрішніх мереж водопровідних і водовідведення. Акт на приховані роботи по улаштуванню системи внутрішнього опалення. Акт на випробування систем опалення. Акт на випробування систем холодного водопостачання та водовідведення. Акт на випробування бойлерів, душових кабін і т.п. Акт на випробування Дизель-генератора. Акт на випробування заземлення і занулення. Акт на приховані роботи улаштування ніш, борозен прокладки електропроводів. Акт на монтаж арматури, запобіжних пристроїв автоматики та контрольно-вимірювальних приладів. Акт на перевірку дротів освітлювальних мереж. Акт прийняття готових мереж: сантехнічних. Акт прийняття готових мереж: електромереж. Акт прийняття готових мереж: тепломереж. Акт прийняття готових мереж: вентиляційної системи. Акт прийняття автодоріг, тротуарів та майданчиків. Паспорт на Дизель-генератор КJT-45. Паспорт на ящик з перекидним рубільником ЯР-100-54. Паспорт на радіатори опалювальні. Паспорт на бойлери (водонагрівачі). Паспорт на водозміщувальний вузол УСВК-3/4-4. Паспорт на кондиціонери “Idea Samurai”. Паспорт на сигналізатори СГБ-1. Паспорт на вогнегасники ВП-5. Паспорт на стерилізатор. Паспорт на електрорушники. Паспорт на щити розподільні ЩО-1, ГРЩ, т.д. Паспорт на кабеля. Паспорт на світильники. Паспорт на ящики з трансформатором. Паспорт на блок базовий на 10 променів контрольно пускового концентратора ПС ППКП “Тірас-8П”. Паспорт на реле МРЛ-2.1 Модуль релійних ліній. Паспорт на оповіщувачі світло-звукові ОСЗ-2, ОС6-4. Паспорт на блоки живлення БЖ-1230. Паспорт на акумулятори 7АН. Паспорт на оповіщувачі теплові точкові. Паспорт на кабелі для протипожежної сигналізації. Паспорт на вогнезахисну суміш “Neomid-450-1”. Паспорт на пристрої; що заземлюють. Замір повного опору кола “фаза-нуль”. Паспорт на кабель зовнішнього електропостачання напругою до 66ОВ до Дизель-генератора. Паспорт на вимикач автоматичний АВ 3003.
28.01.2020 судом продовжено підготовче засідання, якому постановлено ухвалу про прийняття до розгляду заяви КП “Центральна міська лікарня м. Олександрії” про уточнення позовних вимог від 23.01.2020 № 187, як заяви про зміну предмета позову, та постановлено здійснювати подальший розгляд справи з урахуванням її змісту; в підготовчому засіданні оголошено перерву до 10.02.2020; сторонам встановлено строк для подання заяв по суті справи з урахуванням заяви про зміну предмет позову.
В підготовчому засіданні 10.02.2020 постановлено ухвалу про закриття підготовчого провадження у справі №912/3282/19 та призначено справу до судового розгляду по суті на 21.02.2020.
21.02.2020 суд відкрив судове засідання з розгляду справи по суті.
В судовому засіданні присутнім представником позивача позовні вимоги, з урахуванням заяви про зміну предмета позову, підтримано повністю.
Відповідач участі в засіданні суду не брав, про причини відсутності суду не повідомлено, відзив на позовну заяву не подано.
Ухвали суду, які надсилались на адресу ТОВ “Ліг-Статус”, що зазначена у позові та за якою відповідача зареєстровано в реєстрі, повернуто органом поштового зв`язку без вручення адресату з відміткою: “Не зареєстровано”.
Між тим, суд вважає відповідача таким, що належним чином повідомлений про розгляд справи в суді, оскільки окрім направлення ухвали суду про призначення справи до судового розгляду по суті на поштову адресу, таку ухвалу також надіслано на електронну адресу товариства, яка зазначена в реєстрі.
Згідно з пунктом 2 частини 6 ст. 242 Господарського процесуального кодексу України, днем вручення судового рішення є день отримання судом повідомлення про доставлення копії судового рішення на офіційну електронну адресу особи.
Судом отримано повідомлення про доставлення копії ухвали від 10.02.2020 на електронну адресу ТОВ “Ліг-Статус” (а.с. 204-205).
З підстав викладеного та у відповідності до ч. 9 ст. 165, ч. 2 ст. 178, п.п. 1, 2 ч. 3 ст. 202 Господарського процесуального кодексу України, суд розглядає справу за відсутності представника відповідача та за наявними матеріалами справи.
Розглянувши наявні матеріали справи та дослідивши в судовому засіданні 21.02.2020 докази, заслухавши пояснення представника позивача щодо поданого позову, суд встановив наступний перелік обставин, які є предметом доказування у справі та докази, які подано у справу.
Згідно рішення Олександрійської міської ради № 680 від 07.03.2019 (а.с. 41) припинено міський комунальний лікувально-профілактичний заклад – Міська лікарня №1 м. Олександрії (код ЄДРПОУ 05493838) шляхом реорганізації у комунальне підприємство “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради. Встановлено, що комунальне підприємство “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради є правонаступником всі прав та обов`язків міського комунального лікувально-профілактичного закладу – Міська лікарня №1 м. Олександрії.
Відповідно до рішення Олександрійської міської ради № 736 від 28.05.2019 (а.с. 42) затверджено передавальний акт міського комунального лікувально-профілактичного закладу – Міська лікарня № 1 м. Олександрії, затверджено перелік майна комунальної власності, що передається комунальному підприємству “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради для здійснення діяльності та створено комунальне підприємство “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради.
Рішенням виконавчого комітету Олександрійської міської ради № 343 від 05.06.2019 затверджено статут Комунального підприємства “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради (а.с. 11-22). Згідно вказаного статуту, КП “Центральна міська лікарня м. Олександрії” належить до об`єктів комунальної власності, користується майном, що належить до комунальної власності територіальної громади, та є правонаступником усього майна, всіх прав і обов`язків міського комунального лікувально-профілактичного закладу – Міська лікарня №1 м. Олександрії.
10.08.2018 між Міським комунальним лікувально-профілактичним закладом Міська лікарня № 1 м. Олександрії (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю “Сігма-Констракшин” (Підрядник) укладено договір підряду № 223 (далі – Договір підряду №223 від 10.08.2018, а.с. 23-28), за умовами якого Замовник доручає, а Підрядник бере на себе зобов`язання на свій ризик, власними силами/засобами за завданням Замовника відповідно до проектно-кошторисної документації виконати роботи по об`єкту: Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” (коригування) та усунути недоліки впродовж гарантійного періоду.
Згідно пункту 1.2. Договору підряду №223 від 10.08.2018, найменування робіт: Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” (коригування).
20.12.2018 між сторонами вказаного Договору підписано додаткову угоду № 1 про розірвання Договору підряду № 223 від 10.08.2018 (а.с. 35). Відповідно до пункту 3 вказаної додаткової угоди, у зв`язку з розірванням Договору підряду від 10.08.2018 № 223, бюджетні зобов`язання за цим Договором зменшуються на суму 482 249,91 грн та становлять після зменшення 8 657 655,29 грн.
21.12.2018 між Міським комунальним лікувально-профілактичним закладом Міська лікарня № 1 м. Олександрії (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю “Сігма-Констракшин” (Підрядник) укладено договір підряду № 366 (далі – Договір підряду №366 від 21.12.2018, а.с. 29-34), яким передбачено виконання Підрядником робіт відповідно до проектно-кошторисної документації – Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” (коригування).
Згідно з пунктом 1.4. Договору підряду № 366, цей Договір є похідним Договору підряду від 10.08.2018 № 223.
Строк дії Договору підряду № 366 від 21.12.2018 – до 31.12.2018, а за невиконаними зобов`язаннями – до їх повного виконання.
Додатковою угодою № 1 від 27.12.2018 зменшено ціну Договору підряду № 366 від 21.12.2018 на 610,96 грн та передбачено, що ціна (загальна вартість робіт) Договору підряду № 366 від 21.12.2018 та сума платіжних зобов`язань по цьому Договору після зменшення обсягів закупівлі становить 1 508 087,35 грн.
Згідно наданих позивачем до справи доказів з поясненнями від 04.12.2019 № 1437, Товариством з обмеженою відповідальністю “Сігма-Констракшин” виконано за Договорами підряду № 223 від 10.08.2018 та № 366 від 21.12.2018 роботи на загальну суму 8 920 781,39 грн, які прийнято Міським комунальним лікувально-профілактичним закладом Міська лікарня № 1 м. Олександрії та що оформлено наступними Актами приймання виконаних будівельних робіт:
№ 1 від 10.09.2018 на суму 1 562 761,33 грн
№ 2 від 08.10.2018 на суму 2 498 872,92 грн
№ 3 від 08.10.2018 на суму 1 716,18 грн
№ 4 від 08.10.2018 на суму 17 572,93 грн;
№ 5 від 08.10.2018 на суму 11 404,09 грн;
№ 6 від 14.11.2018 на суму 3 576 533,11 грн;
№ 7 від 14.11.2018 на суму 236 798,08 грн;
№ 8 від 14.11.2018 на суму 36 661,12 грн;
№ 9 від 14.11.2018 на суму 7 047,77 грн;
№ 10 від 14.11.2018 на суму 138 035,04 грн;
№ 11 від 27.12.2018 на суму 615 987,86 грн;
№ 12 від 27.12.2018 на суму 132 147,07 грн;
№ 13 від 27.12.2018 на суму 277,03 грн;
№ 14 від 27.12.2018 на суму 84 966,86 грн (а.с. 60-123).
Крім того, складено Акти вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт на загальну вартість, а саме:
до Акту № 6 на суму 196 956,72 грн з ПДВ;
до Акту № 7 на суму 373 296,00 грн з ПДВ;
до Акту № 11 на суму 674 708,52 грн з ПДВ (а.с. 99-100, 104-105, 116-117).
На виконання Договорів Міським комунальним лікувально-профілактичним закладом Міська лікарня № 1 м. Олександрії сплачено 10 165 742,64 грн відповідно до наступних платіжних доручень:
№ 9 від 13.08.2018 на суму 79 863,25 грн;
№ 9 від 13.08.2018 на суму 2 662 108,31 грн;
№10 від 10.09.2018 на суму 1 517 244,01 грн;
№ 10 від 10.09.2018 на суму 45 517,32 грн;
№ 11 від 09.10.2018 на суму 73 676,68 грн;
№ 11 від 09.10.2018 на суму 2 455 889,44 грн;
№ 12 від 16.11.2018 на суму 53 107,46 грн;
№ 13 від 16.11.2018 на суму 1 770 248,82 грн;
№ 14 від 27.12.2018 на суму 43 924,87 грн;
№ 15 від 27.12.2018 на суму 1 464 162,48 грн (а.с. 50-59).
Згідно з пунктом 15.1. Договору підряду № 366 від 21.12.2018, Підрядник здає завершений будівництвом і готовий до експлуатації об`єкт Замовнику. Для прийняття об`єкта Підрядник передає Замовнику всю визначену правовими документами документацію.
За пунктом 15.5 Договору підряду № 366 від 21.12.2018 витрати на організацію роботи по прийняттю об`єкта в експлуатацію покриваються Підрядником.
Як зазначає позивач, в порушення зазначених умов Договору, ТОВ “Сігма-констракшин” не здано об`єкт в експлуатацію та не передано Замовнику всю визначену правовими документами виконавчу документацію.
19.08.2019 КП “Центральна міська лікарня м. Олександрії” звернулась до ТОВ “Сігма-констракшин” з претензією № 592, в якій вимагала здати Замовнику об`єкт “Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МК ЛПЗ-Міська лікарня № 1 в м. Олександрії” в експлуатацію (а.с. 40, 43). Вказана претензія залишена без виконання.
Невиконання Підрядником пункту 15.1. Договору підряду № 366 від 21.12.2018 стало підставою для звернення до господарського суду з даним позовом.
Як слідує з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого судом станом на 21.02.2020, ТОВ “Сігма-констракшин” змінено найменування на ТОВ “Ліг-Статус”, про що внесено відомості до реєстру 08.10.2019.
Норми права, які застосовує суд, та оцінка аргументів сторін.
Відповідно до положень ст. ст. 173, 174 Господарського кодексу України, ст. ст. 11, 509 Цивільного кодексу України, договір є підставою виникнення зобов`язань, в силу якого один суб`єкт (зобов`язана сторона, у тому числі боржник) зобов`язаний вчинити певну дію на користь іншого суб`єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб`єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.
Згідно правил Господарського кодексу України, підприємства вільні у виборі предмета договору, визначенні зобов`язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству України (абз. 2 ч. 1 ст. 67). До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом (абз. 2 ч. 1 ст. 193).
Статтею 629 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є обов`язковим для виконання сторонами.
Частиною 1 ст. 317 Господарського кодексу України передбачено, що будівництво об`єктів виробничого та іншого призначення, підготовка будівельних ділянок, роботи з обладнання будівель, роботи з завершення будівництва, прикладні та експериментальні дослідження і розробки тощо, які виконуються суб`єктами господарювання для інших суб`єктів або на їх замовлення, здійснюються на умовах підряду.
Відповідно до частини 1 ст. 318 Господарського кодексу України, за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов`язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об`єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов`язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об`єкти і оплатити їх.
Згідно з частиною 2 ст. 318 Господарського кодексу України, договір підряду відповідно до цієї статті укладається, зокрема, на будівництво, розширення, реконструкцію та перепрофілювання об`єктів та виконання інших робіт, пов`язаних з будівництвом об`єктів.
Як підтверджено наявними у справі доказами, перелік яких наведено вище, ТОВ “Сігма-Констракшин” згідно Договорів підряду № 223 від 10.08.2018 та № 366 від 21.12.2018, виконано роботи по будівництву об`єкту “Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня № 1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” (коригування)”.
В свою чергу, Міський комунальний лікувально-профілактичний заклад Міська лікарня № 1 м. Олександрії, правонаступником якого є КП “Центральна міська лікарня м. Олександрії”, повністю розрахувалося за виконанні роботи та отримані матеріали.
Позивач повідомляє про відсутність у вказаній частині виконання Договорів будь-яких претензій у сторін.
Однак, окрім виконання робіт, умови Договору підряду № 366 від 21.12.2018 передбачають обов`язок Підрядника здати завершений будівництвом і готовий до експлуатації об`єкт Замовнику та передати Замовнику всю визначену правовими документами документацію.
Відповідно до робочого проекту розробленого у 2017 році генеральним проектувальником ТОВ “ПВІ “Агропроект” (ГІП – Довченко П.І., кваліфікаційний сертифікат серії АР №002194 від 14.08.2012 року, шифр 409/2016-3/2017), на замовлення Міського комунального лікувально-профілактичного закладу – Міська лікарня № 1 м. Олександрії, надано висновок: за критеріями додатку А, таблиця А , ДСТУ-НБВ 1.2-16:2013 об`єм будівництва “Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня № 1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії, Кіровоградської області” коригування проекту відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2 (а.с. 149-152).
Проектну документацію за робочим проектом “Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МЛЛПЗ – Міська лікарня №1 м. в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” (коригування)” було розглянуто філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Кіровоградській області та надано Експертний звіт № 12-0902-17 від 29.11.2017 (а.с. 153-157), в якому зазначено клас наслідків (відповідальності) СС2.
Відділом Державного архітектурно-будівельного контролю Олександрійської міської ради надано дозвіл на виконання будівельних робіт від 13 жовтня 2017 року № КД 112172860778 по об`єкту “Реконстукція будівлі колишнього відділення урології МКЖТЗ Міська лікарня № 1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” (а.с. 158).
Відповідно до абз. 2, п. 3 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 750) (надалі – Порядок), прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об`єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об`єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.
Для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронний кабінет до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об`єкта та видачу сертифіката за формою, наведеною у додатку 8 до цього Порядку, до якої додається акт готовності об`єкта до експлуатації за формою згідно з додатком 9 до цього Порядку (пункт 24 Порядку).
Затверджена форма акта готовності об`єкта до експлуатації передбачає його підписання, у тому числі, підрядником .
Отже, необхідною дією для передачі завершеного будівництво об`єкта для експлуатації за Договором підряду № 366 від 21.12.2018 є підписання відповідачем, як Підрядником за Договором, акта готовності об`єкта до експлуатації.
Загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення (далі – будівництво) будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі – об`єкти будівництва) встановлено Державними будівельними нормами України (ДБН А.3.1-5-2016) “Організація будівельного виробництва”.
Згідно пункту 4.8 ДБН А.3.1-5-2016, за результатами виконаних будівельних робіт має бути оформлена виконавча документація. Перелік необхідної виконавчої документації, визначений відповідно до вимог нормативних документів щодо виконання відповідного виду робіт на конкретному об`єкті будівництва, має бути наведений у ПВР.
До виконавчої документації належать:
а) загальний журнал робіт (додаток А);
б) спеціальні журнали з окремих видів робіт, перелік яких встановлюється в проекті організації будівництва в залежності від видів робіт (додаток Б);
в) журнал авторського нагляду відповідно до [19] та звітна документація щодо виконання робіт з науково-технічного супроводу (за наявності на об`єкті будівництва науково-технічного супроводу) відповідно до ДБН В.1.2-5;
г) акти на закриття прихованих робіт (додаток В);
д) акти проміжного прийняття відповідальних конструкцій (додаток Г);
е) виконавчі схеми відповідно до ДБН В.1.3-2;
ж) документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів та конструкцій відповідно до [20];
і) акти випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання;
к) інша документація, передбачена нормативними документами на виконання конкретного виду будівельних робіт.
З матеріалів справи слідує, що перелік визначеної позивачем документації, яка підлягає передачі відповідачем за Договором підряду № 366 від 21.12.2018, відповідає наведеному вище переліку та враховує характер фактичної виконаної роботи згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
У відповідності до вимог частини 1 ст. 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання – відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
Вказаним положення кореспондують приписи ст. 526 Цивільного кодексу України.
Статтею 525 Цивільного кодексу України передбачено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
У відповідності до ст. 13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.
Відповідачем під час розгляду справи заперечень щодо позовних вимог не висловлено, доказів на підтвердження виконання умов договору в частині надання Замовнику всієї визначеної правовими документами документації не надано, доводи позивача щодо переліку такої документації не спростовано,
Між тим, як зазначає позивач та що підтверджується вимогами Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461, відсутність всієї документації позбавляє можливості позивача ввести відповідний об`єкт в експлуатацію, тоді як експлуатація об`єктів, не прийнятих в експлуатацію, якщо таке прийняття передбачено законодавством, забороняється.
Статтею 16 Цивільного кодексу України передбачено, що кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути, зокрема, примусове виконання обов`язку в натурі.
З підстав викладеного, суд встановив наявність порушених прав позивача, внаслідок невиконання відповідачем умов Договору підряду № 366 від 21.12.2018 в частині обов`язку Підрядника передати Замовнику всю визначену правовими документами документацію, та наявність підстав для задоволення позову щодо виконання вказаного Договору.
Одночасно, суд вважає безпідставним включення позивачем до пред`явленої позовної вимоги зобов`язання виконати інший договір підряду, а саме Договір № 223 від 10.08.2018, оскільки вказаний Договір було розірвано між сторонами згідно Додаткової угоди № 1 від 20.12.2018.
Частиною 3 ст. 653 Цивільного кодексу України встановлено, що у разі розірвання договору зобов`язання сторін припиняються.
Отже, правовими наслідками розірвання будь-якого договору є припинення зобов`язань за таким договором, а отже підстави для виконання Договору підряду № 223 від 10.08.2018 після його розірвання відсутні.
Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню частково в частині вимог щодо виконання зобов`язання за Договором підряду № 366 від 21.12.2018. У задоволенні позову в частині виконання зобов`язання за Договором підряду № 223 від 10.08.2018 суд відмовляє.
Частиною 9 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.
З підстав викладеного та враховуючи, що спір у даній справі виник внаслідок неправильних дій відповідача, приймаючи до уваги також те, що спір у справі є немайновим і відмова в задоволенні позову в частині виконання умов Договору підряду № 223 від 10.08.2018 не вплинула на об`єм дій, щодо яких позов задоволено, судовий збір покладається на відповідача повністю.
Керуючись ст.ст. 13, 73, 74, 76, 77, 86, 129, 232, 233, 237, 238, 239, 240, 252 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги задовольнити частково.
Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю “Ліг-Статус” (01133, м. Київ. вул. Новогоспітальна, 5, ідентифікаційний код 40922178) виконати зобов`язання за Договором підряду № 366 від 21.12.2018, з урахуванням змін і доповнень, внесених до нього додатковою угодою № 1 від 27.12.2018, а саме: підписати акт готовності об`єкта “Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МК ЛПЗ – Міська лікарня № 1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області” до експлуатації та передати Комунальному підприємству “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради (28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Ярмакова, 15, ідентифікаційний код 05493838) всю визначену правовими документами документацію, а саме:
Загальний журнал робіт.
Журнал зварювальних робіт.
Сертифікати на всі матеріальні ресурси.
Накладні на всі матеріали, вироби та інше.
Акти на приховані роботи по нульовому циклу.
Акти на приховані роботи по утепленню цоколя.
Акти на приховані роботи по улаштуванню підлоги.
Акти на приховані роботи по муруванню стін з цегли.
Акти на приховані роботи по муруванню перегородок з цегли.
Акти на приховані роботи по укладанню перемичок.
Акти на приховані роботи по укладанню залізобетонних плит перекриття.
Акти на приховані роботи по улаштуванню монолітних ділянок перекриття з армуванням.
Акти на приховані роботи по улаштуванню пароізоляції та утепленню перекриття.
Акти на приховані роботи вогнезахисту ходового настилу.
Акти на приховані роботи покрівлі (в комплексі).
Акти на улаштування прорізів (вікон і дверей).
Акти на приховані роботи по улаштуванню підвісної стелі “Армастронг”.
Акти на приховані роботи по улаштуванню обшивки укосів та стін гіпсокартоном на металевому каркасі.
Акти на приховані роботи по улаштуванню оздоблення і утеплення фасадів.
Акти на приховані роботи по улаштуванню вимощення з асфальтобетону.
Акти на приховані роботи по улаштуванню пандуса та ґанку, козирка.
Акти на приховані роботи по улаштуванню підпідлогових каналів.
Акти на приховані роботи по улаштуванню системи блискавкозахисту.
Акти на приховані роботи по улаштуванню в кам`яних стінах вентиляційних каналів.
Акти на приховані роботи по улаштуванню системи зовнішнього водовідведення. Акти на приховані роботи по улаштуванню зовнішніх каналізаційних мереж.
Акти на приховані роботи по улаштуванню зовнішніх тепломереж та теплокамери.
Акти на приховані роботи по проведенню вогнезахисного обробляння дерев`яних конструкцій будівлі.
Акти на приховані роботи по монтажу дизель-генератора стаціонарного масою до 2-х тонн.
Виконавча схема прокладки кабеля до ДЕС.
Виконавча схема вентиляційної системи.
Виконавча схема обладнання будівлі автоматичними системами протипожежного захисту.
Виконавча схема прокладки електро проводів мереж внутрішнього електропостачання.
Виконавча схема прокладки теплопостачання калориферів.
Виконавча схема прокладки металевих труб та установка кондиціонування.
Виконавча схема установки сигналізації.
Виконавча схема монтажа системи блискавко захисту.
Акт на приховані роботи по улаштуванню внутрішніх електромереж.
Акт на приховані роботи по улаштуванню внутрішніх мереж водопровідних і водовідведення.
Акт на приховані роботи по улаштуванню системи внутрішнього опалення.
Акт на випробування систем опалення.
Акт на випробування систем холодного водопостачання та водовідведення.
Акт на випробування бойлерів, душових кабін і т.п.
Акт на випробування Дизель-генератора.
Акт на випробування заземлення і занулення.
Акт на приховані роботи улаштування ніш, борозен прокладки електропроводів.
Акт на монтаж арматури, запобіжних пристроїв автоматики та контрольно-вимірювальних приладів.
Акт на перевірку дротів освітлювальних мереж.
Акт прийняття готових мереж: сантехнічних.
Акт прийняття готових мереж: електромереж.
Акт прийняття готових мереж: тепломереж.
Акт прийняття готових мереж: вентиляційної системи.
Акт прийняття автодоріг, тротуарів та майданчиків.
Паспорт на Дизель-генератор КJT-45.
Паспорт на ящик з перекидним рубільником ЯР-100-54.
Паспорт на радіатори опалювальні.
Паспорт на бойлери (водонагрівачі).
Паспорт на водозміщувальний вузол УСВК-3/4-4.
Паспорт на кондиціонери “Idea Samurai”.
Паспорт на сигналізатори СГБ-1.
Паспорт на вогнегасники ВП-5.
Паспорт на стерилізатор.
Паспорт на електрорушники.
Паспорт на щити розподільні ЩО-1, ГРЩ, т.д.
Паспорт на кабеля.
Паспорт на світильники.
Паспорт на ящики з трансформатором.
Паспорт на блок базовий на 10 променів контрольно пускового концентратора ПС ППКП “Тірас-8П”.
Паспорт на реле МРЛ-2.1 Модуль релійних ліній.
Паспорт на оповіщувачі світло-звукові ОСЗ-2, ОС6-4.
Паспорт на блоки живлення БЖ-1230.
Паспорт на акумулятори 7АН.
Паспорт на оповіщувачі теплові точкові.
Паспорт на кабелі для протипожежної сигналізації.
Паспорт на вогнезахисну суміш “Neomid-450-1”.
Паспорт на пристрої, що заземлюють. Замір повного опору кола “фаза-нуль”.
Паспорт на кабель зовнішнього електропостачання напругою до 660В до Дизель-генератора.
Паспорт на вимикач автоматичний АВ 3003.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
У задоволенні позову в частині зобов`язання виконати Договір підряду № 223 від 10.08.2018, з урахуванням змін і доповнень, внесених додатковою угодою № 1 від 20.12.2018, відмовити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Ліг-Статус” (01133, м. Київ. вул. Новогоспітальна, 5, ідентифікаційний код 40922178) на користь Комунального підприємства “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради (28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Ярмакова, 15, ідентифікаційний код 05493838) судовий збір в розмірі 1 921,00 грн.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення в порядку, передбаченому Господарським процесуальним кодексом України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Копії рішення направити Комунальному підприємству “Центральна міська лікарня м. Олександрії” Олександрійської міської ради за адресою: 28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Ярмакова, 15 та Товариству з обмеженою відповідальністю “Ліг-Статус” за адресою: 01133, м. Київ. вул. Новогоспітальна, 5, а також на електронну адресу відповідача: 15861369@ukr.net.
Повне рішення складено 28.02.2020.
Суддя В.В.Тимошевська